lördag, september 03, 2011

5 månader....

...har det gått sen operationen! Vad fort det har gått...ibland undrar man vart tiden tar vägen?

Men jag kan inte klaga - det går framåt eller kanske rättare sagt neråt :)
Imorse visade vågen att jag nu har gått ner 25.3 kg sen 4 april!
Visst rasar inte rasar inte vikten lika fort som i början (vilket kan kännas lite frusterande ibland) men det är väl bara normalt. Som min dietist säger - ju mindre man väger desto mindre finns det att ta av!

Lägger även in en bild på ett pågående stick-projekt (jo, jag håller på och stickar fortfarande - undrens tid är uppe uppenbarligen inte förbi!)
Det ska bli en kofta i delight- garn som jag fick av mamma o våras. Har bara gjort knappt halva bakstycket än, men kommer nog att bli bra när den väl är klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar